2009-06-05
Ja det är återigen en jobbar helg, den tredje på rad.. Inte skoj någonstans men vad ska man göra? Näste helg är jag ledig men då ska jag hjälpa pappa så då är man inte helt ledig i allafall.. Från v.28 til v.35 är jag inte ledig en enda helg.. Kanske någon söndag ibland och det tycker inte jag räknas eftersom söndagar är de sämsta dagarna på hela helgen för då vet man att det är jobb som gäller på måndagen.. Men men det är ju helgerna som ger pengar så jag ska inte klaga, sen har jag ju snart semester så då ska jag verkligen inte klaga :).. Två veckor bara att gå hemma och njuta, haha kommer att klättra på väggarna så får se till att åka någonstans.. Söderköping och Kålmården är två önskemål jag har, tyvärr delar inte min kära sambo dessa önskemål med mig så om någon vill följa med så är det tacksamt om denna kan försöka övertala honom om att det faktiskt är roligt att fara iväg på utflykter :)..

På söndag är det tydligen val, jag har fattat att vi ska rösta in ett parti som vi vill ska sitta i Europaparlamentet men thats it.. Och jag kunde inte bry mig mindre.. Vi har inte mycket att säga till om ändå så varför lägga energi och intresse på det.. Det är roligt att reta Berit och säga att man ska rösta på Piratpartiet, hon brusar upp så att man nästan tror att hon ska få en hjärtattack, fri nerladdning åt alla det är väl ett bra motto ;).. Hon har lite svårt att förstå ironi, speciellt när Daniel säger något och det är alltid lika roligt att se det :)..

Imorgon är det fotboll också, får se om kvällen spenderas framför tv.n för att se matchen eller vad som hittas på, det är skönt att jag inte börjar förrän kl 15 på söndag i allafall :)..

5 dagar tills jag fyller år :)..

Nej nu ska jag hoppa in i duschen..

Ha det så bra!

3 kommentarer:

Annika sa...

Ska du äta glass i Söderköping? :) Du får ta en tripp till stora Mjölby när du har semester & hälsa på mig :)

Maria sa...

Jag jobbar på att få broder mer intresserad av upplevelser :)

Annika sa...

Hihi, dom är såå stora.. :) Annars tycker jag inte dom är så märkvärdiga.. Tycker nästan bättre om glassen på Två små hus i Motala.. :)Men i sommar blir det nog både Motala & Söderköping.. :)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline