2009-06-07
Sveriges spel mot Danmark var riktigt uselt om jag får säga min mening.. Förstod inte riktigt vad de höll på med vissa stunder.. Var det verkligen rätt att låta Källström ta en straff? Tydligen inte eftersom att han missade.. För att citera Zlatan "Jag är i mitt livs form just nu" jaha ja var var den formen igår då? Fast jag tror att han hade kunnat ha ett bättre spel om det hade funnits bättre kantspelare det kanske är dags att låta yngre spelare få en chans för tydligen så gör inte gamlingarna sitt jobb.. Jag menar Henke Larsson, kom igen han har gjort sitt i landslaget för länge sen han var bra när han fortfarande spelade i Celtic och hade farten, men enda sen han kom till Helsingborg så har han tappat allt tycker jag.. Ljungberg slutade för att han visste att hans spel inte räckte i landslaget och det är dags för Henke att göra detsamma. Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas att vi tar oss till VM genom att komma tvåa, just nu ser det förbannat mörkt ut men mirakel kan ju ske det har det ju gjort förr..

Idag ska jag iväg och jobba.. Sedan är jag ledig imorgon och på tisdag.. Då ska det städas och bakas tårta.. :).. För jag fyller om 3 dagar :).. Dock så jobbar jag ju på min födelsedag men det ska nog gå bra i allafall :)..

Nej nu ska jag hoppa in i duschen..

Ha det så bra!

1 kommentarer:

Maria sa...

Det var kul att se matchen på plats men tragiskt att de förlorade. Dock så har ett lag som spelar som de gjorde igår inte i VM att göra. Zlatan är för bra för det svenska landslaget och det är inte ok att göra så många misstag som de flesta gjorde igår. Riktigt dåligt.

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline