2009-06-02
Det är ju typiskt att det ska regna när man är ledig.. Det ska alltid vara dåligt väder när jag är ledig, det är väl för att jag inte ska kunna njuta av solen.. Fast det är i och för sig bra att det regnar lite idag, då kan jag stå inne och baka med gott samvete :). Ska baka en morotskaka tror jag för om en vecka vankas det kalas på Östra Drottninggatan 6A :). Fast jag får ju ingen present av Daniel eftersom jag redan har fått det, men av de andra som kommer får jag ju :). Fast jag vet redan vad jag får av mamma och pappa, nämligen en ny kaffebryggare och en stekgryta.. Kaffebryggaren valde jag ut i fredags när vi var inne i stan.

Övrigt i veckan händer det inte så mycket, är ledig imorgon med sedan jobbar jag tors-sön.. Ska ha tvättstuga imorgon, får se om de installerat ny torktumlare och torkskåp i den gamla tvättstugan då.. Hoppas det eftersom jag bokade den och jag har inte lust att springa ner dit var 40.e minut för att starta torktumlaren..

Nej nu ska jag ta och göra mig iordning :).

Ha det så bra!!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline