2009-05-29
Idag ska jag bege mig in till storstan Örebro tillsammans med mamma :).. Hon skulle ha någon kaffeburk i porslin som bara fanns inne i Örebro och jag ska spana efter lite kläder :).. Underbart väder ute idag så det ska bli skönt att strosa runt i Örebro istället för att bara gå inne på Marieberg.. Hoppas att man hittar något också, lär ju vara hyffsat med folk ute också eftersom att det är lönehelg + fint väder..

Jobbar 7-16 hela helgen gör jag med, men jobbar här i Kumla så det är skönt att man inte behöver att gå upp riktigt lika tidigt.. Storhelg tror jag att det är med så det blir fint med extra pengar :)..

Imorgon kväll var vi bjudna hem till mamma och pappa på grillning, hoppas att Daniel följer med bara.. Man vet ju aldrig med honom.. :p..

Just ja, klippte mig igår och blev riktigt nöjd, just och fint är det nu :).. Ny tid är bokad till slutet av augusti och då blir det mörkare toner i det :)..

Nu ska jag klä på mig och fixa lite!

Ha det så bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline