2009-05-15
Idag när vi var in till marieberg för att handla present till Oscar så tog jag med presentkortet som katterna så snällt hittade under sängen.. Inne på Gina Tricot säger de att det inte är använt och jag kan lyckligt shoppa lite kläder för 500 kr :).. Det blev två toppar en kortärmad och en långärmad, sedan blev den en tunika/klänning.. Otroligt skoj att shoppa gratis tycker jag :). Tycker också att katterna kan vara snälla att hitta ytterligare ett presentkort åt mig :). Garderoben är ju tom (eller kanske inte) efter min rensning.. Presenter hittade vi också det är bara att hoppas att han inte har dem.. Vi bestämde oss också för att luncha där inne och det blev varsin kycklingsallad som smakade mycket bra :).

Måste säga att det känns otroligt skönt att vara ledig i helgen, sedan väntar tre helger på rad och det kanske inte är lika roligt men det ger bra med pengar..

Nej nu ska jag faktiskt ta och göra mig iordning för sängen.. Att jag inte somnat än är helt otroligt och då har vi ändå kollat på film :P..

ha det så bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline