2009-05-03
Bion ikväll var mycket bra, måste nog säga att den var den bästa i "Fast & Furious" serien.. Och jag somnade inte en enda gång ;).. Mycket stolt över mig själv :p..

Nu till rubriken, vart man än vänder sig så stor det alltid någon med putande mage som innehåller en bebis.. På bion så var tamefasen var och varannan tjej gravid.. Jag är jätte glad för de jag känner som ska ha en liten bebis tro inget annat, men det är också med en gnutta avundsjuka jag ser deras magar växa och hur mycket de gläds över det lilla livet som växer inom dem. JAG VILL OCKSÅ HA EN BEBIS I MAGEN, inte bara en massa fett som gör att det ser ut som man ska föda när som helst.. Jag vet att min tid kommer, men ja blir som en trotsig femåring i en leksaksaffär.. Sedan vet ju jag med att skaffa barn nu inte är det mest lägligaste eftersom Daniel är arbetslös, men man kan ju i allafall få önska och med avunsjuka (men självklart också glädje) snegla på dem som är gravida..

Det var allt för mig i kväll..

God natt!!

2 kommentarer:

Fröken Becca sa...

jag skulle också hemskt gärna bli mamma nu. men som läget är nu så känns det inte rätt att sätta ett barn till världen med den inkomst jag har idag :) men våran tid kommer caroline!

Maria sa...

Vi var på bio igår, blev så sugna när ni hade sett den :) Jag tyckte att filmen var riktigt bra!!

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline