2009-05-11
Idag har vi rensat så att det står härligt till.. Gud vad skit vi hade och gud vad skit vi har uppe på vinden, bävar inför den dagen vi flyttar härifrån för typ allt uppe på vinden ska iväg till tippen :s.. Innan jag kan fortsätta att städa och rensa i sovrummet måste vi gå iväg till Maxi och köpa dammsugarpåsar.. Jag har även rensat i min garderob samt lådor idag och satan vad kläder jag hade som just nu ligger på vinden, det var två påsar, två väskor och en hel flyttlåda med jeans.. Och det var med en tår i ögat jag la ner jeansen i lådan, men en dag ska de komma ner igen för då har jag blivit så smal att jag kan ha dem..

Nej nu ska vi vandra iväg till Maxi..

Ha det så bra!!

1 kommentarer:

Maria sa...

Det är så skönt att få rensa ur lite då och då! Själv ska jag fixa garderoberna i helgen :)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline