2009-05-19
Usch nu har jag en sån där lång arbetsvecka igen.. Men jag ska inte klaga för det gäller att jobba så mycket man kan nu i höst ska det tydligen bli nästan helt stopp med timvikarier eftersom de ska starta en pol här i Kumla, sugit är det men vad ska man göra :s. Halva veckan har ju snart gått med så det går fort.. Har ju bara morgon på fredag och lördag vilket är jätte skönt för jag hatar att gå upp tidigt på mornarna.. Det har väl kanske med åldern att göra för när jag var yngre så var jag hur morgon pigg som helst och kom upp utan problem. Men idag sov jag till 10.45 och är ändå jätte trött nu.. Förstår inte vad det är med mig nu för tiden..

Daniel går fortfarande hemma som en soffpotatis.. Han fick inte jobbet han sökte på systembolagets lager eftersom det krävdes truckkort och det har ju inte han, surt är det men vad ska man göra :s.

Jag och Daniel har i allafall kommit på den bästa presenten till lilla bebisen i Marias mage.. :).. Jag tror att de kommer att bli jätte glada för den.. :).. Jag hoppas att den kommer i veckan så jag kan börja planera lite hur jag ska lägga upp det hela.. Men det kan hända att de får presenten innan det lilla knytet har ploppat ut :)..

Nu ska jag fortsätta att titta på Blade2 med älsklingen!

Ha det så bra!

1 kommentarer:

Maria sa...

Åhh, spännande!!! Jag kan ta present nu, det är helt ok. Bebis har inget emot det sa hon :)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline