2009-05-13
Denna vecka arbetar jag bara tre dagar för en gångs skull.. Egentligen skulle jag ha jobbat på fredag här i Kumla men jag bytte med en annan så jag arbetar nästa fredag istället.. Kände att jag ville vara ledig fredag till söndag för en gångs skull.. Idag ska jag jobba 12-22 i Örebro, först har vi möte sedan jobbar jag kväll.. Vi har grillkväll idag på jobbet tillsammans med ungdomarna och deras föräldrar och just nu ser det ju ut att bli bra väder :).

Vet inte vad som händer till helgen mer än att vi ska på kalas i Laxå på söndag.. Då fyller Oscar 8 år, stora killen nu.. Sedan fyllde Jimmie 22 år i lördags och eftersom jag jobbade då så hann vi inte gratta honom då så det ska vi också göra då.. Snart fyller jag år med :).. Närmare bestämt om 3 veckor precis :).. Längtar till presenterna :).. Jag är som ett barn när det kommer till sådant tycker Daniel..

När jag städade häromdagen hittade jag ett presentkort från Gina Tricot från förra året och jag vet inte om jag har användt det :s.. Så det måste jag in och kolla någon dag innan det går ut.. Vad skoj om jag inte har användt det än :).

Nej nu ska jag göra iordning lite gröt och en kopp kaffe som ska vara min frukost idag så att jag står mig ett tag..

Ha det så bra!!

1 kommentarer:

Fröken Becca sa...

ja att längta efter barn gör väl nästan de flesta när de börjar närma sig 25 :)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline