2009-05-23
Jaha ja idag är det lördag, jobb står på schemat och jag försöker verkligen att hålla mig vaken här i soffan, men det är inte det lättaste, är så himla trött idag.. Men jag har sovmorgon imorgon så jag får stå ut :).

Igår efter jobbet for jag och Daniel till Micro och deras utförsäljning för att kanske göra något fynd, eller inte jag utan han.. Men det var ju ganska så urplockat där om man säger så :p.. Men lite saker hittade han och det var ju 50% på allt så billigt blev det också :P.

Efter det for vi till Stadium där jag inhandlade en röd Adidas wctjacka, ångrar lite att jag inte köpte ett par stycken i Thailand eftersom man säkert hade fått 5-6 st för samma pris som 1 här i Sverige men men det är lätt att vara efterklok. :). Sedan tog vi bilen och åkte till självaste marieberg och kikade, var ute efter en sak som inte fanns, kan inte säga vad eftersom det är en sak som hör ihop med lilla bebis present. Efter det gick vi in på Intersport där jag tittade lite på skor och där Daniel hittade ett par svarta converse skor i skinnmaterial som han tyckte var så fina att han köpte dem i present till mig :). I och för sig får jag inget när jag fyller men det gör inget för jag har världens bästa sambo :), och jätte fina skor nu :p..

Nej nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe och göra iordning mig!

Ha det så bra!!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline