2009-05-10
Har varit dåligt med uppdatering i min blogg på senaste tiden, men jag har jobbat så mycket så det har inte riktigt hunnits med.. Sitter just nu och tittar lite på tv, ska snart göra mig iordning för att åka och jobba.. Är otroligt trött att börja jobba kl 7 mån-fre sen 15 timmars pass både onsdag och torsdag är inte riktigt min grej känner jag idag.. Kroppen och huvudet är hur segt som helst, vill bara sova och vakna utvilad, men det får jag förhoppningsvis göra imorgon då jag är ledig :). Längtar till nästa helg då jag är ledig lördag och söndag, ska bli så himla skönt.

I fredags trotsade jag och Daniel regnet och gick en sväng på Kumla marken, det var vi tydligen inte ensamma om utan det var en himla massa folk där.. Blev mest irriterad över alla fjortisar som vandrade omkring.. De är tamefasen överallt ;).. Jag vill inte minnas att man själv var sån men det kanske man var :p.. Sedan for vi iväg till marieberg där jag köpte mig ett par jeanstights med fickor på baken, de jag köpte på Gina Tricot utan fickor var inga bra men de här var verkligen kanon :)..

Igår tog jag mig en välförtjänt sovmorgon.. Sedan åkte vi till Skogsvägen och fick oss lite mat innan jag skulle iväg och jobba :).. Maria kom också dit och jag tyckte allt att magen hade växt sedan jag såg henne senast :). Jag ska köpa så mycket saker till den lilla krabaten när den ploppar ut, får jag ingen egen så måste jag ju köpa till någon annan :)..

Oj nu måste jag göra iordning mig..

Ha det så bra!!

2 kommentarer:

Maria sa...

Det är heeeeelt ok att handla grejer, du lär ju ärva allt sen ändå :)

Livet Enligt Emma sa...

kumlamarken e ju fjortisarnas högtid vet du ;)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline