2009-05-16
Äntligen har det skett.. Daniel har lyckats bli av med sin gamla bil som inte gjort annat än att kosta pengar.. För jäkla skönt tycker jag att den är borta och garanterat Kenth och Berit med, men min kära sambo är lite kluven i den saken. Han tycker det är skönt att den blivit såld men samtidigt var det ju hans lilla pärla, mellan den bilen och mig så kom jag ju faktiskt nästan i andra hand, men nu är det som det är och han har ju inte råd att ha två bilar speciellt inte när den ena bara körs två veckor varje sommar eftersom den nästan direkt går sönder :p..

Sitter och gluttar lite på eurivisionen och jag fattar inte hur Norge kan vara en favorit. Tyckte att den låten var riktigt usel.. Då tyckte jag att Ukraina var bra mycket bättre.. De övriga låtarna kan jag inte kommentera eftersom jag inte haft orken att kolla från början, eftersom sådana här program inte faller mig i smaken direkt..

Imorgon står det kalas på schemat och det står en påse full med presenter inne i sovrummet.. Jag räknar med att få minst lika många när jag fyller år :p..

Idag blev också blommorna planterade i balkonglådan.. Vi fick dock inte den på plats men det kommer Kenth och hjälper oss med imorgon när vi kommer hem från Laxå..

Nej nu ska jag försöka hitta något att titta på, men det är som vanligt inte ett dyft på TV..

Ha det så bra!

1 kommentarer:

Fröken Becca sa...

Ja visst är det rätt, och jag hoppas han kommer till insikt om det också. Orkar inte tjata just nu :) Men det ordnar sig säkert

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline