2009-06-27
Snart ska jag ut och steka på balkongen, måste bli brun så att det syns att jag haft semester ;). Haha.. Men dte blir riktigt hett att ligga där inte mycket vind som kommer, så sprayflaskan med iskallt vatten används flitigt måste jag säga :)..

Det verkar vara väldigt poppis att skriva om Michael Jacksons död i sin blogg så jag får väl göra detsamma.. Jag kan ju inte direkt påstå att det kom som en chock att han dött, de senaste bilderna man sett på honom har han ju sett halvdöd ut. Visst är det synd att en sådan legend inom musikvärlden gått ur tiden, men hans musik finns ju fortfarande och de bästa låtarna gjordes ju på typ 80-talet eller något och sedan dess har det ju mest handlat om skandaler med småpojkar och pengaskulder. Och jag vet inte riktigt om jag kan sörja en människa som köpt sig fri från alla rättegångar och som tycker det är tillfredsställande att trycka upp något i pojkars små rumpor. Musikaliskt sett är det sorgligt, men Michael Jackson som person kommer jag inte att sakna.

Igår var det kalas för Daniel, det blev väldigt lyckat förutom att cheesecaken smälte fortare än det var tänkt :p. Men men så kan det gå ibland. Han ska firas lite idag med eftersom Maria inte kunde komma igår pga jobb.

Nej nu är det på med kokosolja ut och lägga sig :p.

Ha det så bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline