2009-06-19

Trevlig midsommar allihopa! Det ska jag ha i allafall :).. Dagen börjar hemma hos Kenth och Berit med färsk potatis och sill :).. Sedan ikväll ska vi hem till Maria och Johan och äta god mat, spela spel och bara umgås :). Första nyktra midsommaren på jag vet inte hur många år, men det gör absolut ingenting, man börjar kanske bli vuxen ;). Huvudsaken är att man spenderar dagen med de man tycker om tycker jag :p..

Igår var jag på Lager 157 samt Marieberg med Linda och jäklar vad det shoppades :p.. Hittade presenter till Sandras lilla Noah, samt Marias "Britney" :). Bara att hoppas att ingen av bebisarna har de saker jag köpt, eller Marias har ju inte ploppat ut än men ändå :p.. Jag hittade present till Sandra också :). Sedan köpte jag kläder till mig själv :p. Fast mycket var gratis eftersom jag handlade på presentkorten på Gina :). Det var en riktigt trevlig dag faktiskt, fast jag hade välldans ont i fötterna när jag kom hem :p..

För en gångs skull är jag ledig idag och det är väl också första gången på flera år :p.. Börjar inte förrän kl 15 imorgon heller så det är kanon, sedan gör jag bara söndagen och efter det är det två veckors semester :).. Bara att hoppas att vädret vänder snart så att man kan få lite sol på sig :)..

Nej nu ska jag hoppa in i duschen.

Ha en kanon bra dag allihopa!

1 kommentarer:

Annika sa...

Mm, huset ser jätte mygsigt ut iaf på bilderna.. *vill ha* Håller med om tapeterna, dom är inte vackra.. Men det är ju bara att tapetsera om, det går ju iaf att bo med dom ett tag.. & det verkar inte vara så mycket stora projekt att göra, men får nog drömma om hus ett tag till, men ska försöka få med mig Thomas när det är visning :)Man kan ju bli väldigt besviken när man kommer dit då känns det som att bilderna inte är samma. Trevlig Midsommar!

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline