2009-03-04
Har jag haft nu på morgonen, 7-10 är en jäkla dålig tid men den var den enda som fanns denna veckan, eller samma tid fanns nu till helgen med men då har jag verkligen ingen lust att gå upp.. Hade stallt klockan på 6.30, men jag somnade ju naturligtvis om men som tur var vaknade jag igen klockan 7 så jag hann ju ner i allafall..

Idag lämnar Daniel mig för att åka upp till Stockholm och bo på fint hotell tills på fredag.. Men jag avundas inte eftersom han ska skriva ett monster prov på fredag förmiddag.. Men jag ska hålla tummarna för att han klarar det..
Imorgon ska jag ner till Marina för att färga om håret, tyckte att all färg gick ur sist så hon ska ta och göra om det åt mig :)..

Till helgen ska jag ner till Laxå för att hjälpa pappa på hans auktion, har ingen större lust men jag gör det i allafall, för nu har han till och med ändrat datum så att jag ska kunna hjälpa till så då har jag inget annat val :P.. Nej det ska bli trevligt att träffa honom, har ju inte gjort det sen vi kom hem från Thailand och det känns som om det var evigheter sen..

Nej nu ska jag ta tag i lite städning här hemma tror jag, annars så börjar jag ikväll :p.. Ska vänta på en budfirma som ska komma och hämta Daniels x-box med som är trasigt.. De skulle komma mellan 10-15, jäkla tid, så jag hoppas att de dyker upp här snart.

Ha det så bra!

5 kommentarer:

Yliharju sa...

hahha.. gud jag måste ha läst lite för fort på ditt inlägg.. hihi.. jamen vi kan ju ses iaf.. hahah jaahaa synd då kan ju jag ju inte spöa dig jag som hade tränat ;) men då gör vi någe annat kollar let's dance eller någe.. hihi.. men vi kan väl höras imorgon och se hur jag mår så kan vi bestäma då? PUSS

Fröken Becca sa...

Så ni har också problem med erat X-box... Förra året kom budfirman till oss och hämtade det 2 gånger! :)

Annika sa...

Du får dra med dig Daniel & se den =) Jo, klippningen blev bra, klippte bort ca 2cm =) Men om en vecka känns det långt & risigt igen :( Men får ju känna mig fin i håret några dagar iaf.. =)

Fröken Becca sa...

Aha det förklarar ju varför den låter så mycket emellanåt :) Jag tror den var borta lite över 1 vecka eller så.

Yliharju sa...

hahha gjorde du, vad beställde du då? ja men det ska jag! :D men du vi kanske kan höras om att ses på lördag.. jag och mina tjejer kanske ska ta en öl i stan vill du me? PUSS

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline