2009-03-07
Idag ska jag ner till Laxå igen, var där igår, för att hjälpa pappa på hans auktion.. Gick ganska så bra att plocka upp alla saker igår, såg inte ut att vara så överdrivet mycket, får hoppas att allt blir sålt med.. Sedan var jag över till möbelaffären i Laxå eftersom de ska stänga så hade de rea på allt så jag köpte nya handdukar samt en lampa som jag stallt på en låda här bredvid soffan, jätte mysigt :)..

Jag min klant har glömt mobilen nere i min bil och det kom jag på kl halv 3 i natt, hade somnat på soffan, och då hade jag ju verkligen ingen lust att gå ner dit och hämta den. Så om det är någon som försökt att nå mig så ber jag om ursäkt att jag inte har svarat, men jag har ju som sagt inte hört att den ringt..

Nej nu är det dags för att hoppa in i duschen och göra sig iordning lite :).

Ha det så bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline