2009-03-05
Just nu hålls jag med städningen eftersom jag inte orkade göra det igår.. Jag har sovrummet och toan kvar sen är jag färdig.. :).. Toan är värst tycker jag, var tvungen att rensa avloppet under badkaret förut, det var inte skoj.. Massa äckligt klet, men eftersom Daniel är så mesig och vägrar att göra det så är det jag som får ta det annars blir det inte gjort..

Börjar bli tråkigt att vara ensam hemma med, men som tur är så kommer Daniel hem imorgon :).. Men han hinner nog komma före jag kommer hem från Laxå..

Var till Marina idag och fixade håret och nu är det precis som jag vill ha det så får hoppas att färgen håller nu.. :)..

Nej dags att fortsätta städa :s..

Ha det så bra!

1 kommentarer:

Annika sa...

Du får komma hit & städa oxå om du vill, så kan jag visa dig runt i Mjölby sen :P

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline