2009-03-13
1.Tre namn jag lyssnar till: Caroline, Carro, Wille
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag inte försöker dömma någon innan jag lärt känna personen.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Väldigt självkritisk
4. Detta är jag rädd för: Att bli ensam
5. Tre saker jag vill varje dag: Kramas, prata, skratta
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Busvissla, åka skidor
7. Detta tycker jag om att göra: Umgås med människor, jobba, mysa med Daniel
8. Detta vill jag göra just nu: Träffa vänner
9. Bästa känslan: Kärlek
10. Värsta känslan: Panikångest och osäkerhet
11. Följande egenskap(er) ser jag gärna att min partner har: Allt som Daniel har ;)
12. Är du kär just nu: Ja
13. Jag vill gifta mig: Ja någon dag
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Resa mer, få barn, gifta mig
15. Min käraste ägodel: Min familj och mina vänner
16. Något jag vill ha i present: Ingen aning
17. Detta har jag på mig just nu: Shorts och t-shirt
18. Favoritkläder: Mjukisar, tunika och tights
19. Favoritdjur: Hund
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: RnB
21. En av mina favoritlåtar för tillfället: Stronger than Jesus
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Filosofi/matte
23. Stjärntecken: Tvillingarna
24. En bok jag gillar: En hjärtformad ask (läskig :P)
25. En film jag gillar: Allt med skräck
26. Värsta människan på jorden: Falska
27. Favoritdoft: CK IN2U
28. Detta äter jag gärna: Grillat
29. Dricker helst: H20, Vin, öl
30. Favoritgodis: Choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand, igen
32. Färg på mina ögon: Blåa
33. Min längd: 160 cm
34. Jag tror på: Ödet
35. Jag spelar: Musik på datorn
36. Person jag beundrar:
37. Så här bor jag: Lägenhet i Kumla med Daniel
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inga har plastblommor
39. Det här tänder mig: Romantik
40. Det här gör mig avtänd: Dålig andedräkt
41. Favoritfärg: varför välja?
42. Favoritcitat: "Lycklig den som inte sörjer över vad han saknar, men som glädjs åt vad han har."
43. En hemlighet jag vet: En hemlighet är en hemlighet
44. Bästa present jag fått: Det var nog när jag fick min rosa Barbie bil när jag var liten
45. Senast köpta skiva: Minns inte, var år sen jag köpte en skiva
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Hmm ögonen
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Allt det andra
48. Udda förmåga/egenskap: Haha det vet jag inte om jag har någon
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Katt
50. Jag utmanar: Fritt fram!

1 kommentarer:

Lina sa...

Jag fick en utmanare! =) Hur är allt? Ska du kolla melodifestivalen ikv lr? Pussa

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline