2009-03-18
Idag tog jag mig en välförtjänt sovmorgon.. Efter att ha jobbat hela helgen samt 13 timmars pass både måndag och tisdag så var jag helt slut igår när jag kom hem, men det var skönt att få sova. Nu är jag ledig fram till lördag kväll då jag ska iväg till Odengatan för att arbeta natt.. Nästa vecka går jag på en monstervecka igen med jobb varje dag, men det är för att jag bytt en del pass..

Solen skiner igen och det är så underbart :). Daniel föreslog att vi skulle ut och gå idag när han kommer hem så det hoppas jag att det blir. Nu är det bara allt det gröna som fattas på träden sen är det vår på riktigt :).

Fick hem ett brev från Kumla Kommun idag.. I det stod det att när man arbetat som timvikarie i 100 dagar så ska man på samtal med den ansvarige chefen för en utvärdering om hur det går och om man har kompetens för det arbetet man utför. Anser de att man inte har någon kompetens eller att mman inte gör ett bra arbete så får man inte fortsätta som timvikarie inom Kumla kommun.. Larvigt anser jag, men egentligen borde jag inte vara orolig för jag har ju utbildning för det arbetet jag gör..

Nej nu är det nog dags att äta lite frukost..

Ha det så bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline