2009-03-08
Allt är bara grått ute och det är så himla träligt.. Vill ha sol och värme nu, vill känna vårkänslorna pirra i magen, vill ha vår och sommar nu tack!

Auktionen igår gick bra, inte mycket som blev osålt faktiskt.. Kom hem med en micro samt en bänkdiskmaskin som vi fick av farmor i förlovningspresent :).. Nu ska bara pappa komma hit och hjälpa oss att installera den, men det ska bli så himla skönt att slippa bråka om vem som ska diska eller inte :p.. Oftast blir det ju jag i allafall så det är ju inte så mycket att bråka om, men det ska bli så skönt att slippa diska om man säger så :).

I veckan blir det jobb igen, dock en rätt så lugn vecka, än så länge så är det bara jobb måndag, onsdag samt lördag och söndag så det är skönt. Skulle ha jobbat på torsdag med, men då är det ju begravning så jag bytte bort mitt pass för att kunna följa med. Måste bara komma på något att ha på mig, men det löser sig.

Idag ska vi hem till Kenth och Berit och äta kinamat, riktigt gott ska det bli :).

Dags att börja tjata på Daniel att han ska göra i ordning sig, han sitter och spelar något tråkigt spel på sitt playstation 2, x-boxen är i Tyskland på lagning..

Ha det så bra allihop!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline