2009-02-27
Önskar jag att jag kunde skriva, men det kan jag inte för jag ska jobba både imorgon och på söndag.. Idag var jag uppe på Kungsgården och jobba och det var lugnet självt på den sidan jag var på eftersom två tanter hade gått bort igår.. Men jag klagar inte hellre lugnt än att man måste springa häcken av sig.. Fast nackdelen är ju att tiden går så otroligt sakta..

Ensam hemma är jag med, Daniel är iväg till Ola tror jag.. Sitter och bloggar medan jag tittar på "The Pacifier" med Vin Diesel på tv.. Tittar mest för att Vin är rätt så het ;).. Annars är den inte så där jätte bra faktiskt.. Skulle vilja gå på bio och se "Män som hatar kvinnor", den verkar faktiskt rätt så bra.. Men det är ju en svensk film så den får jag ju aldrig med mig Daniel att se..

Nästa vecka ska jag också vara ensam hemma från onsdag till fredag, Daniel ska iväg till Stockholm för att göra prov.. Då ska jag passa på att göra en ordentlig storstädning här hemma för det behövs verkligen kan jag säga fy tusan vad det ser ut här, men jag orkar inte ta tag i det just nu när jag jag jobbar så mycket..

Nej nu ska jag fortsätta titta på tv.

Ha det så bra!

3 kommentarer:

Maria sa...

Vin e het :)

Annika sa...

Nä, det är inte lätt, men jag tror hon har lärt sig att hon inte ska vara där.. Haha, bara för att jag skriver det kommer hon säkert hoppa upp.. Leva på ananas, men det gick inte så bra som jag hade hoppats på :/

Yliharju sa...

hej gummman.. jag e ledsen jag glömde ju svara på ditt sms.. förlåt! tack vännen jag ska försöka bli frisk nu hehe.. om jag mår bättre till helgen kanske vi kan ses? du e ju ändå själv hemma! vi kan ju spela gitarr hero? :) hihi ta hand om dej.

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline