2009-02-16
Idag har jag varit lite produktiv här hemma då jag tvättat, diskat samt bytt sängkläder i sängen.. Dock ser ju övriga lägenheten ut som hej kom och hjälp mig, men det tar jag tag i en annan dag.. Man får ju inte slita ut sig i onödan ;).

Helgen har bestått av jobb och det har gått mycket bra, lugnt och skönt på kortis eftersom vi bara hade två ungdomar. Skulle ha åkt med dem till Sötvaruhuset på Marieberg i lördags men det gick inte så bra eftersom bussen inte startade :s. Så jag gick tillbaka med en ungdom till kortis medan Annika som jag jobbade med gick med den andra ner till Parkhallen för att handla godis där istället.

Lördag kvällen bestod av lite mys här hemma, blommor och choklad fick jag :). Sedan somnade jag på soffan, haha så romantisk är jag, det kanske är dags att sluta klaga på Daniel ;).

Från och med imorgon så jobbar jag 14 dagar på rad eftersom jag tagit massa extra timmar, jag kommer garanterat vara helt slut efter dessa 14 dagar men vad gör man inte för extra pengarna?!

Längtar till torsdag/fredag, varför säger jag inte riktigt än utan det blir en överraskning. :).

Blev mycket nöjd med håret ska jag tillägga, är lite bruna nyanser i det nu och jag vill faktiskt ha mer av det :). Men det vill inte Daniel, haha.

Nej nu ska jag förbereda maten, lasagne står på menyn idag :).

Ha det så bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline