2009-02-25
Idag ska jag in till jobbet kl 12 för att ha personalmöte till kl 15, sen direkt hem för att gå och jobba på Odengatan. Det blir ungefär samma imorgon, då ska jag på utbildning inne i Örebro och sen skynda mig hem för att jobba på Odengatan.. Nu är det bara 6 arbetsdagar kvar sen får jag lite efterlängtad vila som tur är :).

Den största nyheten igår var att kronprinsessan Victoria sagt ja till frieriet från Daniel, det var verkligen på varenda kanal och jag kunde inte bry mig mindre.. För min del så skulle vi lika gärna inte kunna ha någon kungafamilj för jag anser att de inte gör någon nytta i allafall.. Och vem kan ta kungafamiljen på allvar efter att ha sett Hey Baberiba :p..

Helgen består av jobb.. Bytte pass med en på söndag jag ska göra kväll istället för dag.. Detta skulle jag skriva in i datorn på jobbet men det gick inte för först var jag inte anställd och nu var jag ledig.. Måste ta detta med min arbetsledare..

Nej nu ska jag hoppa in i duschen!

Ha det så bra!

2 kommentarer:

Fröken Becca sa...

okej då :P läste nog inte reglerna tillräckligt noga :)

Fröken Becca sa...

Haha, jag känner två Carro men hade inte en tanke på att det var den andra Carro eftersom hon inte skrev sin bloggadress :) Sorry

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline