2009-02-18
Känns som om det var ett tag sen man gick upp så här tidigt.. Tycker jag mest jobbar kvällar, men idag ska jag jobba jobba uppe på Kungsgården och då börjar jag 6.45 eftersom jag ska ta rapporten från natten.. Sedan jobbar jag till kl 15 idag.. Skönt att jobba dag på det sättet att man har hela eftermiddagen ledig sen.. Imorgon jobbar jag kväll igen så då får jag sova :). Sedan upp på fredag morgon för att jobba.. Så kan det bli ibland ;).

Det händer nog inte så mycket idag skulle jag gissa på.. Kan vara rätt skönt det med men känner jag mig själv rätt så kommer jag sitta och tjata på Daniel sen när han kommit hem och säga att jag har tråkigt :).

Nej nu ska jag gå och fixa mig lite..

Ha det så bra!

2 kommentarer:

Yliharju sa...

neeee, nu behöver jag en förändring och jag saknar mitt ljusa hår.. så nu jäklar! :D jag förstår vännen, jag har tyvärr blivit magsjuk.. så jag kan inte heller ses.. plus att jag kommer missa tentan :( så är de.. LOVE

Yliharju sa...

Tack guuumman :D du är för söt! hihi.. jahaa. okej. usch jag mår så dåligt just nu.. jag blir så ledsen att jag missar tentan på lördag! menmen, vad ska man göra?! hm.. suck.. va ska du göra idag då? PUSS

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline