2009-02-19
Snart är det dags att avslöja överraskningen (nej jag ska inte ha barn :p), den kanske kommer idag eller kanske imorgon, det visar sig vad jag har för tid :p. Ska iväg och jobba idag, men har ingen lust fast det är ju på mitt schema så jag måste ju iväg.. Men jag börjar känna att jag kanske har tagit åt mig lite för mycket extra jobb, men med de räkningar som finns denna månad så behövs det verkligen.. Högen med räkningar bara växer och växer känns det som.. :s.. Fast mycket beror på att jag fick försäkringen på bilen denna månad samt att räkningen från H&M kom idag.. Men men sånt är livet..

Just nu springer jag mellan vardagsrummet och köket där det tillagas hemmalagat potatismos och ugnsstekt falukorv.. Var väldigt sugen på det så den maten fick det bli idag och till och med Daniel gick med på det, kors i taket, haha.

Nej nu ska jag gå och kolla till potatisen så att den inte kokar över..

Ha det så bra!

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline