2009-02-12
Idag är det dags för frissan och jag vill verkligen göra något roligt med håret.. Inte göra det kortare men kanske ändra på färg med slingor eller något.. Men då går väl Daniel i taket eftersom han tycker att håret ska vara blondt och inget annat, men det struntar jag i :). Vi får se om Marina har några förslag på hur jag kan göra :). Ska dit om 1½ timma i allafall..

Idag ska jag gå bredvid på det nya boendet i Kumla och som tur är så ska Maria jobba ikväll, alltid kul att känna någon när man kommer som ny till ett ställe tycker jag :).

Annars så händer det inte så mycket i mitt liv just för tillfället, mest jobb jobb jobb.. Jag jobbar 125 timmar denna månad och det är ju inte så himla långt ifrån vad en heltidsarbetare inom vården jobbar så det känns bra.. Men i mars ser det än så länge rätt dött ut :s.. Men det hinner väl ändra sig det med :)..

Hannah - jag saknar dig!

Nej dags att göra sig iordning lite!

ha det så bra!

4 kommentarer:

Yliharju sa...

guuuuummmman du ska veta att du är så himla sött. och att jag saknar dig jätte mycke.. det gör jag.. vi måste ses snart!
Jag försår vad du menar.. men det e just de att de är så väldigt sköra också.. i och med att de har ju lite utåt-stickade ögon så om de skulle gå emot något så kan de ju ramla ut, men det e ju en massa skrönor också kanske.. ja menar om jag nu är medveten om detta så kanske den kan må bra.. precis som du säger så vill man inte köpa en dyr hund och sen mår det dåligt i hälften av sitt liv.. ohh! jobbigt läge!
men guuumman det är klart att jag hänger me e jag ledig och så, så e e det inga problem.. jag tycker stardust är bra men needeldemon är också väldigt duktiga.. sen har det kommit en ny tatoo-studio på väster.. som tydligen ska vara bra, marcus ska göra sin nästa där och jag me. :D PUSS!

Yliharju sa...

jaa, det ska jag göra. Mamma känner en Dam hihi som äger en massa mopsar så vi kanske skulle åka och hälsa på henne.. :D Men gumman du vet jag jobbar ju i kumla på kontorek så vi kan ju faktiskt kunna ta en fika här i lill stan annars :D jaa jag jobbar oftast från 8 till 5.. men vi kan ju ta en fika och prata lite om de.. :D LOVE

Yliharju sa...

det ska jag absolut göra.. :D ja men det tycker jag låter som en jätte bra idé nu e ju veckan nästan slut men vad sägs om nästa kanske? ta hand om dig nu fina du.. :D LOVE

Yliharju sa...

hihi.. det tycker jag! hihi tack vännen.. du ha en underbar helg och ta det lugnt i dag det är ju trottsallt fredagen den 13:onde. mohaha! LOVE

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline