2009-02-21
avslöja min lilla hemlighet som jag haft :).. Jag och Daniel har gått och förlovat oss :).. Detta skedde på alla hjärtans dag, dock så valde vi ut ringarna dagen efter och fick dem igår :). Det känns så otroligt bra måste jag säga. Berit började gråta när vi berättade det igår, medan min pappa inte fattade varför jag skickade ett mms med två händer haha.. Fick säga åt honom att ingen av oss brukar ha ringar på sig (han ser inte så bra min gamla pappa :P). Idag har man fått många gratulationer från släkten, till och med min farmor skickade sms och det är INTE vanligt att det händer, men hon har ju gått på mobilkurs hos PRO :p.

Idag bjöds det på middag hemma hos Kenth och Berit, Maria kom dit också och fick ta del av överraskningen :). Sedan bar det av för att jobba, var lite segt måste jag säga eftersom de spenderade den mesta tiden inne i sina rum, men det gick ändå :). En av dem kom ut och gjorde mig sällskap när Melodifestivalen började så det var ju trevligt.. Imorgon ska jag jobba på Odengatan, kommer nog att bli rätt segt där med skulle jag tro.. Men men det är som det är :P..

Nu sitter vi och tittar på film men känner jag mig själv rätt kommer jag att somna rätt så snart.. Alltid samma sak när man kollar på film :p..

Nej nu ska jag fortsätta se på filmen!

Ha det så bra allihop!

7 kommentarer:

Fröken Becca sa...

Grattis till förlovningen. Vad blev det för ringar då? :)

Sandra sa...

Svårt att räkna ut du...! =) Grattis Grattis! =)

Yliharju sa...

Grattis finaste. Jag är så glad för er skull! MIss u!

Annika sa...

Grattis! :)

Annika sa...

Ja, jag tycker det iaf.. Men det är säkert olika från person till person. Men jag tycker det är en bra metod för mig, som helst gärna inte skulle ställa mig på ett gym alldeles själv. Sen kan man ju ta det in sin takt. Men jag ger järnet & efter en timme på den är jag helt slut, men det känns så himla bra i kroppen.. :)

Annika sa...

Nja, jag har inte sett sån stor skillnad än, känns som jag har kommit till ett stopp ställe, går upp ett kilo & ner ett,så håller det bara på just nu. Så tröttnade föra veckan & började slarva med mat & motion, men denna vecka tänkte jag försöka ge lite extra, så får vi se på söndag när jag väger in mig, hur jag har lyckats.. Det finns olika kategorier, som tex, Aerobics, balance, yoga.m.m Ju mer man tränar ju fler spel låser man upp. I tex Aerobics ingår, rocka rock ring, step up, boxning, springning.m.m sen har dom olika "nivåer" som man oxå låser upp, i tex Aerobics så blir det flera konstiga steg tillslut & sådär.

Lina sa...

Grattis gumman! När blir bröllopet då? =P

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline