2011-06-29

Åh vilket underbart väder vi har :). Så härligt med värme och sol, dock önskar jag att temperaturen inne kunde vara några grader kallare men William verkar inte störas av det så jag klagar inte. :). Daniel jobbar natt denna vecka så jag har varit själv om nätterna och det har faktiskt gått riktigt bra! Visst har William vaknat men han har både somnat om och tagit sovmorgon så jag klagar inte :). Tycker att det är lite roligt att han kan somna om av sig själv när han sover om dagarna, men på nätterna går det inte lika bra.

Idag har vi spenderat eftermiddagen på skogsvägen, vi var där igår med, Daniel har tvättat båda bilarna och William har gungat och suttit i gräset :). Gräset var förresten lite läskigt ;). Oj vad arg han blev när han inte fick smaka på det :p. Vi tog också en tur i sulkyn så att han fick sova en stund :).

Han har börjat få ett himla humör min lille son, så fort han inte får som han vill så blir han jätte arg :). Det är lite roligt att se faktiskt ;). Idag ställde han sig upp framför tv.n för första gången, tidigare har han bara ställt sig upp i sängen. Men han var jätte duktig på att sätta sig och böjde på benen istället för att det blev ett fritt fall :).

Nu ska jag sova!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline