2011-06-25

Ja William har feber idag med :(. 39.4 var den nu på morgonen. Igår när jag pratade med de på 1177 sa de att om han är pigg så ska Alvedon eller Ipren inte ges. Dock var han väldigt hängig igår kväll och när jag tempade så hade han 40.8 i feber, gav honom en halv Ipren la honom i sängen och öppnade fönstret lite, 30 min senare så var han feberfri för första gången på hela dagen :). Så han kunde sova hela natten utan att vakna :). Dock var det jätte svårt att dela dem, gick ju knappt att få halvorna jämna så om ngn har ngt tips på det så är ni välkomna att berätta det för mig! :).

Idag står det jobb på schemat för min del, först ska vi till skogsvägen och äta. Daniel han blir nog kvar där om William fortfarande har feber.

Imorgon fyller min älskling 25 år och vi ska ha kalas för honom :). Även denna gång så står Moa för tårtan :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Finns en slags tablett delare på apoteket, kostar inte många kronor.. ett tipsa bara :)

Ullrika sa...

finns flytande alvedon

Erika Wilhelmsson sa...

hej hej. Nu har bloggen knäppat ut igen ser jag. Sofies också som sagt. Jag har tagit kontakt med teknikerna så dom ska försöka lösa det.

Men på tal om annat. Du vann budgivningen i Auktionen om våtservetterna. Sätt in pengarna (250 kr) genom att följa denna länk. http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/Insamlingar/?collection=4619

När du har gjort det skriv ett mejl till mig med din adress (Erikawilhelmsson@hotmail.com) så skickas dom ut till dig inom en dag.

Hälsningar
Erika W

Erika Wilhelmsson sa...

Frakten var inte så farlig. typ kanske 80 kr eller något. minns inte riktigt. Kram

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline