2011-06-02

Nu har vi skjutsat William till sin mormor och morfar i Laxå. Eller nu det var ju ett tag sen :). Allt har gått bra än så länge och jag hoppas att de får en lugn natt :).

När vi kom hem lagade jag en super god kycklinggryta som vi mumsade i oss. Sedan började projekt rensa Williams garderob. Två fulla flyttlådor med försmå kläder blev det, upptäckte att det var mycket som han inte ens använt. Nu är det nästan bara 74/80 som ligger i garderoben, han växer så det knakar min lille plutt :).

Nu ska jag titta på mitt inspelade avsnitt av Criminal Minds och sedan blir det sängen!

3 kommentarer:

Erika Wilhelmsson sa...

Skönt att rensa ur lite. Wille han inte använda hälften av kläderna heller. Tråkigt men så är det ju i början. Nu har vi nästan alldeles för lite kläder istället. Haha.

Jag skrev också för att säga att ditt bud tyvärr blivit överbjudet i Auktionen. Du får gärna gå in och lägga ett nytt bud. Nu har jag även skrivit hur mycket flaskorna rymmer vilket jag glömde skriva ut innan. Det är riktigt bra pris! :)
http://noonewantsforever.blogspot.com/2011/06/auktion-hud.html

hälsningar
Erika W

Erika Wilhelmsson sa...

Nu blev budet överbjudet igen. Gå in och lägg ett nytt vetja! :) länken är ju här ovanför.

wictoria sa...

vilken liten sötis :)

Sv; Ja dom kan ju bäst. Men jag är verkligen inte säker på färgning ännu, måste tänka ett tag till haha :)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline