2011-06-12

Gårdagen var verkligen super trevlig! Bra väder, trevligt sällskap och gott och äta :). Tårtan som Moa gjorde var verkligen super god och jätte fin, lägger in en bild sen ikväll när de kommit från kameran till datorn. Presenter fick jag också, dock i form av presentkort men det var det jag önskade mig :). Så nu har jag 1000 kr på Rut m.fl samt 2800 kr på Gina Tricot :). Jag hade 2300 kr på Gina igår men idag fick jag ytterligare 500 kr på Gina av Maria, Johan och Ella :). Så jäklarns vad jag kan shoppa med gott samvete nu :).

Natten var dock inte överdrivet rolig och det är inte många timmars sömn för oss, det blev nog lite mycket intryck för William igår, kombinerat med ont i magen samt tandsprickning. :( Så inatt hade vi en hysterisk kille mellan 2 och 3.45 då han äntligen somnade, sedan vaknade han vid 6.30 och var lika ledsen, min lille kille :(. Dagen har också varit gnällig, trots både farmor, farfar och faster som försökt att roa honom men nu har jag äntligen lyckats få honom att somna och det behövde han. Vi tog in resesängen så behöver jag inte oroa mig för att han ska ramla ur sängen ;). Daniel har åkt för att jobba och jag o William är kvar på skogsvägen :).

Imorgon ska vi äntligen få mysa med bästa Hannah igen, det var så himla länge sen och vi längtar så otroligt mycket efter henne!!

It's time to say goodbye!

2 kommentarer:

Erika Wilhelmsson sa...

sv: Det var Sofie som sa att oliver var 1 dygn äldre. Men ja nu när du säger det så är det ju 2 dygn! Men det spelar väl ingen roll:)

Nej jag kan tyvärr bara i blogspot. Men det måste vara just den bloggen du hade då. Blogspot krånglar aldrig annars. Både min och Sofies blogg och alla andra bloggar som jag vet funkar det på. Så det räcker nog med att du startar en ny blogspot,

Moa-Johanna sa...

Tack Caroline. Tycker det är superkul att du är nöjd och, Välkommen åter!! Kram

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline