2011-06-04

Igår somnade William kl 21, i sitt eget rum, han åt jätte dåligt med gröt så vid 23 gav jag honom en flaska i sömnen som han drack 100 ml av. Efter det hörde vi inte ett knyst ifrån honom. Imorse vaknade jag vid 8 och var tvungen att gå in och kolla så att han fortfarande andades, ja jag är knäpp men har man gått upp varje natt i över en månad så blir man förvånad när sånt här händer :). Han vaknade medan jag var på toa så han fick komma in till oss och mysa, det är dock inte så mycket mys från hans håll då han inte tycker om att mysa alls :).

I eftermiddag ska jag iväg och jobba i det här fina vädret, det är ju nästan en synd! ;).

William har förresten lärt sig att räcka ut tungan och han gör det så fort man säger hans namn :).

Nu är det bara 6 dagar kvar till min födelsedag :).

2 kommentarer:

Erika Wilhelmsson sa...

Budet har blivit överbjudet igen. Lägg gärna ett nytt! :)

Erika Wilhelmsson sa...

Jag tror jag har hittat felet!! Jag kan nog alltså lösa det dumma med bloggen. Jag försöker direkt.

Sen tänkte jag säga att detta var Willes 4 tand på översidan, sen har han 2 där nere. Han fick sin ena framtand och sen de 2 tänderna på sidan av dom innan han fick andra framtanden. haha.

Men först fick han dom två i mitten där nere. Dom har han haft sen han var 3 måander. Sen nu har dom andra dröjt :P

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline