2011-06-24

Natten har varit okej! William har sovit med öppet fönster och inte känts lika varm så de få gånger han vaknade till så sövde vi bara om honom utan att ge Alvedon eller ta upp honom för att kolla tempen. Hade det inte varit för de jäkla snorungarna som tyckte att de var så coola när de gick runt och skrek och gasade iväg på sina moppar så hade han nog sovit hela natten utan att vakna!

Imorse vaknade han 6.30, tog tempen som visade 39.3 så då fick han Alvedon. Han fick lite yoghurt när han kom upp men den kom tyvärr upp över hela mig när jag skulle ge honom lite att dricka :/. Nu är han pigg och glad igen men det är nog alvedonet som gör sitt.

Nu ska jag förbereda lite mat till i eftermiddag är vi ska hem till Kenth och Berit.

Trevlig midsommar!

1 kommentarer:

hanna sa...

Nej men lilla plutten då. Hoppas han blir bra snart igen! Krya!

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline