2011-06-07
Nu är jag ledig igen, har jobbat sen i fredags och det har gått kanon bra men nu är det skönt att vara lite ledig igen :).

Igår när jag kom hem så upptäckte jag att William fått sin fjärde tand, nu har framtanden på vänster sida spruckit fram :). Hade hoppats på lite sovmorgon imorse eftersom han har sovit så bra ihelgen. Men icke, för det första har han vaknat två ggr inatt och sedan vaknade han tidigt imorse vilket resulterade i att han varit super grinig. Han somnade vid 9 och sov bara 30 min, vaknade och var super grinig så efter en stund la jag honom igen så jag kunde greja lite och efter ca 40 min med gnäll och skrik så har han äntligen somnat. Nu hoppas jag att han är på ett strålande humör när han vaknar :).

Inga planer har vi heller inför veckan. Eller jo på lördag står det KALAS på schemat :D. Men annars så vet jag inte vad som händer, verkar som om det inte kommer bli super bra väder i veckan och det är ju himla typiskt!

Idag blir William 8 månader, jag kan inte förstå vart tiden tagit vägen.

4 kommentarer:

Erika Wilhelmsson sa...

sv: för att han är väldigt rörlig och stor och gör av med mer energi än vanligt.

Erika Wilhelmsson sa...

sv: åh vad spännande. Vad är skillnaderna på våra små? Det är roligt att veta eftersom dom är exakt lika gamla:P

Erika Wilhelmsson sa...

sv: jo fast det är mycket hela handen här också :) det är bara om det är små saker han ska ta upp, som riskorn eller typ ärtor som han tar pekfinger och tumme, är det större bitar tar han hela handen :)

Erika Wilhelmsson sa...

sv: Ja han är lite större än alla :) du förresten. Hur vill du göra med skorna? ska jag skicka dom till dig eller vill du typ att jag ger dom till Sofie? Du har inte svarat.

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline