2011-06-15

Vi har länge funderat på att köpa en sulky till William då vi tycker vagnen blir så stor och bökig om man går på till exempel Marieberg. Jag fick jag fick kontanter i födelsedagspresent och då passade det ju jätte bra att köpa en för de pengarna. Vi hade kikat på en Akta Graco Mirage + och både jag och Daniel tyckte att den verkade bra, den har en bricka också så att man kan lägga lite majskrokar till William där samt ställa en mugg eller flaska. Vi tittade här i Kumla men här fanns den inte kvar och de visste inte när den skulle komma in. Babyproffsen hade två kvar inne i stan så idag ringde jag och stallde undan den ena så åkte vi och köpte den när Daniel slutade :).

William har redan deckat utan att ha ätit sin gröt så jag får ge honom lite välling i sömnen och hoppas att det räcker!

2 kommentarer:

Catta Ö sa...

Tänk att man gör så=) lägger SINA födelsedagspengar på barnen...jag är likadan ;-)

Caroline sa...

Sv. Haha jag kom faktiskt inte på ngt som jag själv behöver och så slapp jag ta pengar från kontot ;).

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline