2011-06-09

Idag har jag varit med Cajsa på Box pass på Friskis. Idag var det minst sagt svettigt vill jag lova, men trots ett par veckors frånvaro så körde jag ändå på bra tycker jag :). Det tråkiga var att detta var sista passet för i sommar,
men G-vik har ju öppet ;).

Idag har vi också varit hemma hos Petra, Ronny och deras lilla Hanna med de andra mammorna och deras fina barn. Det var verkligen super trevligt dock var William väldigt
mammig och ville gärna bli buren hela tiden, man blev rätt svettig av det efter ett tag ;).

Vilket väder vi fått super varmt, åska och blixtar och stört skurar med regn som inte rensar upp luften något. Jag älskar sommaren och värmen men luften får gärna sluta vara så himla fuktig!

På sin 8 månaders dag så satte sig William upp från liggande till sittande i sin säng och idag när jag var och tränade så hade han gjort likadant fast på golvet, han är så duktig :)

Imorgon är det ingen vanlig dag för då är det min födelsedag, hurra hurra hurra ;)

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline