2009-04-26
Trött verkar vara en standard rubrik i mina blogginlägg.. Men trött är jag och då passar det ju med en sådan rubrik.. Har jobbat i helgen och det har varit roliga ungdomar men det har gått i 120 hela tiden så huvudet är trött.. Nu jobbar jag enda fram till nästa fredag men sen är jag ledig två dagar i allafall :)..

Får 74% i sommar och det är bra mycket bättre än 50% så det är helt okej, jag kommer förhoppningsvis också att få mer procent under hösten med och det är jätte bra för man vet ju inte hur länge Daniel kommer att vara arbetslös.. För första gången på flera år så jobbar jag inte på midsommar, lite träligt för det är bra med pengar men jag jobbar midsommardagen och det ger ju lika bra med pengar :)..

När jag arbetade härom natten så räknade jag ut på ett ungefär hur mycket lön jag kommer att få från Kumla i maj och summan blev ca 11000 kr och kommer att få typ lika mycket från Örebro så i maj blir det kanon lön :).. Ska spara undan en hel massa då..

Sitter och tittar på One tree hill nu.. Toppen serie måste jag säga med varning för fjortis varning :p..

Nej nu ska jag fortsätta att titta..

ha det bra allihopa!

2 kommentarer:

Maria sa...

Min bebis var ju allt som allt 12,5 cm... i vanliga fall räknar man ju från huvud till stjärt tror jag. Så hennes kanske inte är så liten ändå... :)

Maria sa...

Oj, den låter extremt liten isåfall! Jag vill växa...jag längtar efter mer mage! :):):)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline