2009-04-06
Det är så underbart med sol, älskar sol och jag älskar våren.. Väntar bara på alla gröna blad som ska komma på träd och buskar samt alla fina blommor, då är jag riktigt nöjd :).. Just nu har jag balkongdörren i sovrummet öppen och både jag och missarna njuter av luften som strömmar in, dock börjar det att bli lite kallt nu men det är bara att bita ihop och njuta :).

Det gick bra att jobba i helgen, har varit otroligt trött, men så fort man kommit till jobbet så har tiden runnit iväg.. Var skönt att få sovmorgon idag men ikväll blir det jobb igen som alla andra dagar denna vecka men vi behöver ju pengarna som jag nämnt säkert en miljon gånger tidigare.. Det är så sjukt att man är beroende av pengar men så är det ju i dagens samhälle..

Just nu är jag jätte jätte glad och en gnutta avundsjuk men varför tänker jag inte avslöja än :P..

Nej nu ska jag göra mig iordning och äta lite mat!

Ha det så bra!

1 kommentarer:

Pernilla sa...

Åhhh.. kan inte du lägga upp bilder på dina katter?? Saknar mina så mycket. Kram

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline