2009-04-03
Jag är så sjukt trött just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Tidiga mornar tar helt enkelt musten ur mig, ser fram emot måndag då jag äntligen får sova ut, utan att ha en tid att passa.. Men det blir ju ett par morgon pass nästa vecka med, dock inte lika många som denna men ändå.. På dessa 13 dagar som jag jobbar så gör jag mer timmar än vad jag jobbar inne i Örebro på en månad och det är ju kanon när lönen kommer i maj speciellt när jag jobbar hela påsken med :)..

Annars händer det inte så mycket i mitt liv just för tillfället, jobbar bara känns det som men har ändå tid att njuta av det vackra och varma vädret som vi haft ett par dagar.. Dock tror jag att någon slags pollen har börjat komma för näsan är täppt och ögonen är jätte konstiga.. Får köpa pollenmedicin på apoteket och se om det hjälper..

Kungsgården imorgon, som det varit alla dagar denna vecka typ, och det har faktiskt gått bra att jobba.. Men jag trivs bättre på mitt jobb i Örebro, men detta har inte varit något att klaga på denna vecka och det får man väl tacka dem man jobbat med för :).. Skulle ju jobbat där under mina semesterveckor men det var svårt att hitta tider för mig eftersom jag skulle ha så få veckor så jag ska stå på inringning de veckorna istället. Det betyder att jag har semester och det är ju skönt iofs eftersom jag har ökad % under sommaren men hoppas på lite jobb ändå :)..

Nej nu ska jag titta på Berg och sen gå och lägga mig så att jag kommer upp imorgon :s..

Ha det så bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline