2009-04-22
Jag tycker personligen att "Cops" är ett väldigt underskattat program, det är ju faktiskt riktigt underhållande :).. Daniel hatar det och vägrar att titta så jag får sitta i min ensamhet och skratta åt alla trailer trash som poliserna tar, människorna är ju så sjukt korkade att det är synd om dem :P..



Idag har jag varit på jobbet i 3 timmar på personalmöte.. Blev väl en del viktigt sagt på det, men inte så mycket som involverade mitt arbete.. Men men jag var ju där i allafall :)..



Nu hålls jag med att laga mat, fisk och potatis blir det imorgon.. Jag skiter i att Daniel inte tycker om det, för det är jag som lagar maten och jag tycker om fisk, jag ska även göra iordning broccoli att ha till för det tycker minsann jag är jätte gott :)..

Imorgon ska jag jobba dubbelt, först i Örebro och sen jobba natt här i Kumla.. Men det kommer säkert att gå bra :).. Ska jobba natt på fredag med, sen jobba i Örebro på lördag kl 15.. Kommer att bli kämpigt men jag har ju tackat ja så jag får skylla mig själv :p..

Nej nu måste jag passa maten..

Ha det så bra!

5 kommentarer:

Maria sa...

Broder måste ära sig att äta nyttig mat :) Cops är hur kul som helst ju!

Annika sa...

Öl :P

Annika sa...

Hihi, det är belgisk öl.. Thomas jobbarkompis Tim kommer ju från Belgien, så han har lärt att dricka det.. Westmalle & Duvel är ljusa, 9,5% & 8,5% :) Young's Double Chocolate Stout, är väldigt mörk, brun/svart & smakar choklad & kaffe.. :)

Annika sa...

Nä, dom smakar faktiskt inte mycket sprit.. Dom är super goda... :)

Amanda sa...

Det är klart du får! Mejla till mig så mejlar jag över lösenordet. Jag försöker vara lite mer hemlig den här gången, så jag i alla fall vet vilka som är inne och tittar :)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline