2009-04-18
Äntligen får jag skriva och tala om varför jag är så glad :). Bomben har släppts i Marias blogg vilket betyder att jag får skriva i min :). Det väntas nämligen tillökning i familjen Widarsson/Emdemalm och jag är så otroligt glad för deras skull :).. Jag ska bli moster, ja jag vet att jag inte kommer bli riktig moster men faster lär jag ju inte bli förrän Oscar är vuxen så jag tycker att jag får glädja mig med att bli moster nu :).. Det ska bli så spännande att följa den kommande utvecklingen på nära håll och jag längtar tills jag får hålla den lilla och känna den goda bebislukten :). Haha Maria du behöver inte bekymmra dig om att Berit ska våldgästa er, jag kan nästan garantera att jag med kommer att göra det :p. Värsta baby boomen är det nu, känner minst 7 stycken som väntar barn om det inte är mer och jag är faktiskt lite avundsjuk, vill också ha en liten som växer inom mig. Jäkla Daniel som skulle gå och bli arbetslös :p..

Stort GRATTIS till Maria och Johan!! :)

3 kommentarer:

Amanda sa...

Ja, att det är babyboom i tiderna det kan man verkligen säga :) Jag tror att jag känner minst lika många jag med!
Känns ingen stress över barn, det kommer när du minst anar det ;)

Fröken Becca sa...

Det är verkligen en baby boom, jag känner 6 stycken som väntar barn :) Och visst är man själv sugen :P

Maria sa...

Haha, visst är hon underhållande den där Åsa. Svårt att tro att hon är äldre än oss... :)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline