2009-04-20
Har så himla ont i magen.. Har haft ont sen i lördags, det börjar bli bättre nu men det känns som om det är något som trycker precis under revbenen vilket gör att jag mår illa :s. Sjukskrev mig från jobbet idag och det är något jag verkligen drar mig från att göra, hade dessutom brandutbildning idag vilket jag missar :s.. Aja får väl se om det blir andra chanser att få den utbildningen..

Kom på att jag måste hinna baka tills på onsdag med.. Har ju personalmöte då.. Va fasen ska man baka då?! Aja får kolla upp lite recept på nätet..

Ska bara ta det lugnt idag..

Ha det så bra!

3 kommentarer:

Annika sa...

Förslag på vad du kan baka.. Mintkaka, kanske? eller kärleksmums?

Annika sa...

Aha, okej.. Morotskaka är oxå gott.. :)

Maria sa...

Stackare, hoppas det onda försvinner snart!

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline