2009-04-07

Bara för din skull Pernilla ;)


Nu har jag och Daniel nyss kommit hem från en promenad, båda ligger halvt utslagna i soffan för fasen vad långt vi gick idag.. Jag kom på den bra idén att vi skulle gå via spåret som bara är på 2,5 km bara det att det är ju typ lika långt dit och sen ska man ju hem också :p.. På vägen dit höll jag på att gråta gjorde så j*vla ont i benhinnorna samt under fötterna, fast jag hade riktiga promenadskor på mig, det var knappt så att vi kom fram och Daniel klagade på att jag gick så sakta men det kunde ju inte jag hjälpa.. Men vi kom fram och smärtan släppte allt eftersom och vi lunka runt spåret medan hurtiga människor joggade förbi, vissa med inte en så smickrande springstil kanske.. Pratade om allt mellan himmel och jord och njöt av det fina vädret :).. Sen när spåret var slut så kom ju den bittra sanningen att nu ska man ju hem också, men hem kom vi men var tvungna att stanna till och köpa oss lite att dricka först :p.. Nu är jag så trött på ögonen att jag bara vill lägga mig o sova men det får jag inte för kl 21 ska jag befinna mig på Odengatan för att arbeta natt.. Men det kommer säkert att gå bra, får ta med mig filmer samt hitta på lite arbetssysslor för att jag inte ska somna :P..

Nej nu ska vi till Maxi och köpa smör :p..

Ha det så bra!

1 kommentarer:

Yliharju sa...

hej söta.. fan va kul.. ja men gör de finaste.. det var ju ett tag sen vi festade du och jag! ;) PUSS

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline