2009-04-11
Tack alla mina underbara vänner som gjorde gårdagens fest så himla lyckad :).. Trots att det var varmt och trångt så var det jätte trevligt.. Blev en brottningsmatch med Hannah i DGs säng, har blåmärken efter det :P, eftersom hon ville åt min kamera (jag var paparazzi :P), Malin fick tag i kameran och när hon skulle lämna den till mig så tappades den i golvet. Hon trodde att jag höll ut min hand men det gjorde jag visst inte och kameran åkte i golvet med objektivet ute så att den gick sönder.. Men inga hard feelings där inte för det hade kunnat hända vem som helst, men bilder kommer sen när jag lämnat in den på lagning.. Men utöver det tråkiga med kameran så var kvällen himla rolig och alla var fulla och glada, utom Lina som bara var glad men nykter eftersom hon skulle jobba idag..

Kl 13 idag blir det mat på skogsvägen, sedan in till Örebro för att jobba.. Har inte jobbat där på typ två veckor så det ska bli riktigt skoj faktiskt :).. Lugna ungdomar var det i helgen med..

Nej nu ska jag ta och göra mig iordning!

Ha det så bra!

2 kommentarer:

Yliharju sa...

soorry hun för blåmärkena.. men du vet att de va gjorda av kärlek. Hade as kul! Love u

Yliharju sa...

hihii.. hur är läget då gumman? PUSS

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline