2009-04-17
Sitter här hemma och tittar på ett väldigt gammalt avsnitt av CSI.. Mycket bättre är det inte på tv ikväll tycker jag.. Ensam hemma är jag också.. Daniel är borta hos Ola och nördar sig med tv-spel med Ola och en massa andra grabbar.. De skulle visst grilla med, men jag vet inte om Daniel skulle vara med på det eftersom hans konto inte tillåter det.. Själv har jag ätit en utsökt kvällsmat som bestod av stekt ägg på limpsmörgås med ett glas oboy till det, rena toppmaten :p..

Imorgon står det tvättstuga på schemat, inte det roligaste men sköt fram tiden vi hade tidigare i veckan för att vi hade så lite tvätt då.. Bättre att tvätta nu när det är lite mer tvätt..

Har varit ledig idag och det har varit skönt, lite långtråkigt men skönt :). Dock vaknade jag lite väl tidigt tyckte jag, men jag antar att jag sov ut igår när jag vaknade så sent..

Måste lämna in min kamera snart med så att bilderna från långfredagen kan komma ut :P..

Nej nu ska jag fortsätta titta på tv.n..

Ha det så bra!

1 kommentarer:

Maria sa...

Äggmacka är väl helt fantastiskt :) Ja, nu var det längesedan vi sågs! Ska ni hem till Skogsvägen något imorgon?! Isåfall kanske vi också kommer en sväng :)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline