2009-04-21
Idag känns det lite bättre i magen.. Men mår fortfarande lite illa till och från speciellt när ja böjer mig framåt, hoppas att det är helt bra imorgon annars får jag väl gå och kolla upp det.. Ska i allafall gå och jobba idag, har inte råd att vara hemma.. Daniel får gå från jobbet redan på fredag, men han får lön för månaden ut.. Sedan ska han bara inse att han är arbetslös, vilket han inte gjort fullt ut än eftersom han jobbat som vanligt.. Får väl se hur det blir på måndag när bara jag behöver gå upp för att jobba.. Är lite rädd att jag ska få en soffpotatis här hemma.. :p.

Efter att ha kikat runt lite på nätet igår så hittade jag ett recept på morotskaka som jag bakade till personalmötet imorgon.. Jag tyckte att den smakade bra, hoppas att de andra också tycker det.. Det är lite citronsmak över den också eftersom man skulle ha citronskal i smeten och citronsaft i kladdet ovanpå, men det smakade helt okej ändå :)..

Nej nu ska jag fixa iordning mig för att åka till jobbet..

Ha det så bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline