2011-05-24
Denna natt är jag supernöjd med! William sov från kl 22 till 8.30, vaknade till 2.09 och fick nappen men somnade om och gnällde inte efter mat eller något. Så jäkla skönt att känna sig utsövd :). Daniel jobbar ju dag också vilket betyder att vi går och lägger oss vid 23.
Natten till igår var inte så rolig, då vaknade William kl 2 och gnällde efter välling, men det kom bara vatten i flaskan och det accepterade han faktiskt :). Klockan 4 somnade han om så 2 timmar var vi uppe och försökte vara så tysta som möjligt eftersom Daniel skulle upp och jobba :). Nej då var natten till idag mycket bättre :).

Igår spenderade vi nästan hela dagen på Marieberg med Hannah, det blev bara en massa fönstershopping och jag längtar till min födelsedag så att jag kan få en massa presentkort :). Men vi hade super mysigt <3. Vi åkte till hennes jobb och hälsade på också, Café Garden som ligger utanför Marieberg vid Sommarlagret och Calletex. Dit måste ni åka och fika om ni är på Marieberg, supermysigt litet café med supergott fika och även mat :). När vi for vidare till Chili så ringde Daniel och kom och mötte upp oss där, så provsatt vi i våran dröm soffa som vi bara kommer att kunna drömma om att ha :(.
När vi kom hem skrev vi matlista och åkte till Marieberg igen för att handla på Willys :). Blev mycket åka igår och William som ändast sov 20 min inne på Marieberg slocknade i bilen påväg till Willys och vaknade inte förrän vi kom hem igen :).

Usch vilket väder det är ute idag, inget promenad väder alls. Får hoppas att det är bättre imorgon så vi kan gå ut på en långpromenad och sova förmiddag i vagnen :).

1 kommentarer:

Erika Wilhelmsson sa...

sv: Haha vadå inte haft tur på länge? :) Du vann ju precis i skattjakten. =)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline