2011-05-25
Imorse vaknade William kl 5, eftersom det var jätte länge sen han åt då så gav jag honom lite välling. Sedan somnade både han och jag om till 9.15, helt okej tycker jag :). Sedan har vi bara myst! Jag passade på att duscha medan han sov middag, det går verkligen i ett när man är själv har ju vant mig vid att Daniel är hemma på mornarna :). Sen efter mat o halvdan mellis gick vi hem till Camilla och söta Felix för att leka och det var så mysigt så :).

Imorgon ska jag och Hannah hem till Sofie på inredningsparty, det ska bli riktigt roligt :). Daniel jobbar natt imorgon så då ska jag och William sova själva för första gången. Då håller jag tummarna att det går bra och att han är snäll hela natten :).

Betalade räkningarna idag och för första gången på typ ett halvår har jag ingen ångest över hur lite pengar jag har kvar utan det känns riktigt bra! Det lönar sig att arbeta :). Jag kunde betala skatten på bilen till pappa också så nu slipper jag ha ångest över det :). Försäkringen ska jag betala när skattepengarna kommer.

På fredag är det äntligen dags för klippning av håret också, så jäkla skönt att slippa utväxten!! :).

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline