2011-05-15
Det har inte gått att blogga på ett par dagar då bloggar har haft något problem. Har iofs inte hänt så jätte mycket sen sist jag skrev :).

I torsdags jobbade jag, skulle gå upp 5.15 men William beslöt sig för att vakna 4 och vägrade somna om så halv 5 gick Daniel upp och jag gick vid 5. William somnade lagom till att jag skulle åka till jobbet, men var grinig hela förmiddagen, vägrade både att sova och äta. Jag avbokade träningen och var hemma istället, men efter lite sömn på eftermiddagen så blev han sitt vanliga jag igen :).

I fredags var det Kumlamarken och av en slump träffade vi på Camilla, Chrille och söta lille Felix precis när vi kom ner så vi gick runt med dem. Tog även en mysig fika på Sveas innan det var dags att gå hem och laga mat :). På kvällen åkte jag och William hem till Laxå och mös med mamma/mormor och Oscar.

Igår var vi i Hällabrottet och tittade på ett radhus som vi hade sett på hemnet så jäkla fint var det, priset var hyffsat lågt och allt var precis som vi ville ha det. Men i papprena framkom det att radonhalten var alldeles för hög och det var så synd för annars hade vi kunnat diskutera om det, det ska alltid vara något :(.

Nu är snart denna jobbhelg över och sedan har jag bara en helg kvar i maj :).

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline