2011-05-20
Sitter hemma i Laxå och myser, det har bjudits på grillad lax, mums, och gott sällskap. Mamma sitter och försöker få i William gröt, mitt tålamod tog slut :p. Den fas han är i nu, om det är en fas, tycker jag inte om. Matvägran, sover inte på nätterna osv. Det är inte lätt att vara småbarnsmor men jag älskar det också :).

Inatt vaknade William kl 3 och var vaken till halv 5, jippie! Nästa vecka åker hans säng in på hans rum och så hoppas jag att allt vänder. Hålla tummarna kan man ju göra iaf :p.

Imorgon ska jag jobba, börjar kl 7 så jag hoppas på en lugn natt!!

Nu ska jag packa ihop och åka hem!

1 kommentarer:

Erika Wilhelmsson sa...

Sv: Jag läser ingen bok faktiskt. Det där med spegeln och skedknepen fick jag ur vår receptbok. Så det är väl den jag läser i så fall då :)

Ja dom är ju exakt lika gamla. Vad häftigt egentligen. Vart födde du?

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline